dag 11 - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van RichardvanEs - WaarBenJij.nu dag 11 - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van RichardvanEs - WaarBenJij.nu

dag 11

Blijf op de hoogte en volg

28 Januari 2014 | Cambodja, Phnom-Penh

Dag 11
Vrijdag aangekomen in Phnom Penh. Gelukkig levend. Best wel een gevaarlijke trip geweest. Zo hard als ze daar rijden en gevaarlijk dat ze inhalen. Aangekomen in Phnom Penh naar een gezellig hostel gegaan met een leuke bar. Waar ik gezellig wat mensen heb ontmoet en 2 Nederlandse jongens Milan en Paul weer tegen gekomen die ik eerder op me trip al tegen was gekomen. Toen besloten dat ik de zelfde kant op ging als dat zij deden. Dus de volgende dag naar sihanoukville gegaan. Wat meer een soort feest bestemming is dan echt dingen bekijken. Hele mooie stranden. Maar voornamelijk feesten. Daar had ik eigenlijk niet super veel zin in. Dus na 2 nachten besloten terug naar Phnom Pehn te gaan en daar een dagje rond kijken. Want dat had ik de vorige keer niet gedaan.
Vanaf daar maar eens gaan kijken wat ik ga doen. Ik heb in ieder geval me visum voor Vietnam kunnen regelen dus waarschijnlijk word dat me volgende stop Ho Chi Minh.

  • 27 Januari 2014 - 22:39

    Marina:

    Wat een leuk verslag. Ik blijf je volgen en lees met plezier je verhalen. Veel plezier verder.

  • 02 Februari 2014 - 13:04

    Opa En Oma Hillegom:

    Hoi Richard,

    Hoe gaat het met jou? Wij zijn samen op Bart z`n verjaardag en hebben alle reisverslagen net gelezen.

    We wensen je nog heel veel plezier en een goede reis! Hou je ons nog een beetje op de hoogte?

    Groetjes Opa en oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cambodja, Phnom-Penh

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 April 2014

Op naar Myanmar!

17 Maart 2014

Laos!

27 Februari 2014

Noord Vietnam

13 Februari 2014

Halverwege Vietnam

03 Februari 2014

Op naar Vietnam

Actief sinds 05 Jan. 2014
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 4795

Voorgaande reizen:

05 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: