Dag 1 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van RichardvanEs - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van RichardvanEs - WaarBenJij.nu

Dag 1

Blijf op de hoogte en volg

16 Januari 2014 | Thailand, Bangkok

Eerste dag

Gisteren middag de vlucht genomen naar Bangkok. Ik had een jumpseat. Maar wel de leukste. In de cockpit! Een hele ervaring. En ook heel gezellig met de piloten. Na dat we geland zijn de trein gepakt naar het centrum. Wat nog een hele klus is wat soms staat het in het Engels aangegeven. En soms ook niet. Daarna op het station 2 meiden uit Duitsland ontmoet en met die samen naar khao san road gegaan met een taxi. Daar een hostel gezocht en me backpack daar achter gelaten. En samen met die 2 meiden een drankje gedaan en een ronde door de stad gelopen. Uit eindelijk om een uurtje of 3 wat gegeten. En daarna toch maar naar het hostel gegaan. Uitgerust een paar uurtjes geslapen. En daarna nog even een uurtje buiten gelopen om de stad s'nachts te zien. Nu rustig in me hostel even aan het lezen en de plannen voor morgen aan het bedenken. Ik heb in ieder geval een hostel geregeld 2 straten verder op. Waar het even wat rustiger is. Zo dat ik wel kan slapen als ik dat wil

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 April 2014

Op naar Myanmar!

17 Maart 2014

Laos!

27 Februari 2014

Noord Vietnam

13 Februari 2014

Halverwege Vietnam

03 Februari 2014

Op naar Vietnam

Actief sinds 05 Jan. 2014
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 4797

Voorgaande reizen:

05 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: