Op naar Vietnam - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van RichardvanEs - WaarBenJij.nu Op naar Vietnam - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van RichardvanEs - WaarBenJij.nu

Op naar Vietnam

Blijf op de hoogte en volg

03 Februari 2014 | Vietnam, Ho Chi Minhstad



Inmiddels naar Phnom Penh gegaan. Daar 2 dagen opgetrokken met 2 jongen uit Utah en daar mee samen naar s21 en the killingfields gegaan. Echt heel indrukwekkend. Zeker de audiotour bij the killingfields waar je de verhalen hoort van mensen die dat hebben overleefd. Heel heftig allemaal.
De 29e de bus gepakt naar Ho Chi Minh in de ochtend. Al enigste toerist daar in de bus dus dat was wel even wennen. Uiteindelijk bij de grens maar een klein uurtje moeten wachten dus dat ging heel snel. Dus op naar Ho Chi Minh! Daar aangekomen geen zin om achter op een scooter naar me hostel te gaan. En weer te zuinig om een taxi te nemen dus dan maar lopen. Daar had ik me toch effe wat op verkeken. 5 km lopen midden op de dag met een graadje of 30. Niet het beste om te doen. Uiteindelijk aangekomen in me hostel. Super mooi en groot. 9 verdiepingen met een mooie rooftop waar je kon eten en drinken. In me kamer aangekomen een Australiër ontmoet waar ik een paar dagen mee samen ga optrekken richting Nha Trang.
Die avond uit eten gegaan met een groep van 8. Gezellig effe rond gelopen door de stad en even kunnen wennen aan de drukte en hectiek hier. De dag er na rustig aan gedaan. Alleen wat gelopen door de stad en in de avond chinees nieuw jaar gevierd vanaf the rooftop. Super leuk feest. De dag er na ook wat rustiger aan gedaan. En af en toe effe rond gelopen en de stad een beetje verkent.
Geprobeerd een tour naar de tempel en de mekong delta proberen te boeken maar het meeste zit vol vanwegen Chinees nieuw jaar of is afgelast
Uiteindelijk we de tunnels kunnen doen die best wel interessant waren
Nu net uitgecheckt en straks de nacht bus nemen naar Nha Trang

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Ho Chi Minhstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 April 2014

Op naar Myanmar!

17 Maart 2014

Laos!

27 Februari 2014

Noord Vietnam

13 Februari 2014

Halverwege Vietnam

03 Februari 2014

Op naar Vietnam

Actief sinds 05 Jan. 2014
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 4784

Voorgaande reizen:

05 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: