Dag 2 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van RichardvanEs - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van RichardvanEs - WaarBenJij.nu

Dag 2

18 Januari 2014 | Thailand, Bangkok

Dag 2

Vandaag vroeg weg gegaan bij me eerste hostel. En door gegaan naar het hostel suneta. Daar me backpack achter gelaten en ben ik gaan lopen richting the big palace. Alleen was deze toe ik daar aan kwam gesloten tot 12:00. Daar een Thaise Engels leraar ontmoet en die heeft me verteld waar ik goedkoop de trip met de longtail boat kan doen dus heb ik dat gedaan. Een uurtje door de kanalen van Bangkok gevaren. Na die tocht even wat gegeten bij een kraampje op straat en daarna een tuktuk geregeld voor de middag om me naar verschillende tempels te brengen onder andere bij een hele grote buddha en een tempel boven op een bergje waar ik een prachtig uitzicht had op de stad. Daarna terug gegaan naar het hostel waar ik 2 Nederlandse jongens heb ontmoet. Dit is ook echt een veel gezelliger hostel omdat ik nu meer onder de reizigers ben in plaats van een privé kamer. Dus dat was wel heel gezellig, eindelijk weer Nederlands kunnen praten. Later op de avond zijn we met z'n 3en uit eten gegaan en zijn we een avondje uit gegaan bij khou san road wat een heel gezellige avond was geworden. En de volgend dag ben ik van plan nog meer tempels te bezoeken en me reis naar Cambodja te gaan regelen